Blog


webraket-facebook-raket-banner

Wat is die facebook raket onderaan m’n scherm ? Facebook test in zijn iPhone-app een speciaal tabblad dat direct toegang geeft tot populaire foto’s en video’s. De pagina heeft een raket als icoon, hoe kan het ook anders 😉. Nog niet iedereen blijkt deze nieuwe feature te bezitten In het raket-tabblad verschijnen berichten, foto’s en video’s in een raster. Er worden ook berichten getoond van pagina’s die de gebruiker niet volgt. In die zin lijkt het overzicht op het zoektabblad in Instagram, waar populaire foto’s en video’s te vinden zijn die een......

Lees meer


social-media-video

In onderstaande video leg ik uit waarom een bedrijf vandaag de dag Social media niet meer kan negeren in zijn marketingcampagne! Geen tijd om het filmpje te bekeken?  (Het duurt slechts 2 minuten…) Lees dan de tekst 👇 Realisatie: Alain Hoeckx – Stem: Kelly Van den Berg Social Media video Je hebt er ongetwijfeld al van gehoord. De afgelopen jaren heeft Social media het internet drastisch veranderd. We kunnen zelfs stellen dat het de hele wereld heeft veranderd, en ook de wereld van marketing. Dus waarom zou je deze nieuwe vormen van communicatie moeten gebruiken......

Lees meer


webraket-live2

Webraket.be is geboren Het is zo ver! Na een enkele intensieve weken van hard werken is onze website er helemaal klaar voor. Onze website is eenvoudig, snel en vol mogelijkheden voor u: de klant. Het beste ziet u het natuurlijk zelf door rond te kijken op de website, maar in dit artikel willen we een aantal belangrijke punten laten zien. Met onder andere nieuwe functies, en een design dat er zowel op tablets, telefoons als computers goed uitziet! Wat kan u allemaal terugvinden op de website? We hebben een lijstje gemaakt die in deze......

Lees meer


de 80/20 regel

In de ideale wereld weten we allemaal hoe we als bedrijf de klanten aan ons kunnen binden. Dan dompelen we ons onder in een online community van consumenten, social media liefhebbers en potentiële klanten en delen zij gretig de boodschap. Zo hoeven we niet continue te vragen of zij even ons laatste nieuwe product of dienst … willen checken! In dit artikel benoem ik 3 veel gemaakte fouten (guilty as charged…) en een manier om het anders te doen (de 80-20 regel). De afgelopen jaren heb ik veel beginnende bedrijven de revue zien passeren. Een groot deel......

Lees meer


10 Tips voor het ontwikkelen van een succesvolle Google Adwords Campagne

Google AdWords is een krachtig instrument binnen de online marketing. Je kunt hele complexe, doelgerichte, tegen lage kosten en met hoge conversie-ratio’s campagnes uitvoeren. Nu weet ik uit ervaring dat het best een hele klus is, om voor het eerst een Google AdWords campagne op te zetten. Door de jaren heen heb ik genoeg blunders begaan op dit gebied, zodat ik daar met gemak een boek over kan schrijven. Door schade en schande wijs geworden, vul ik tegenwoordig een aantal vragen in op een spreadsheet. Reacties...

Lees meer


Hoe krijg je een "contact button"op Instagram ?

Instagram contact button: Hoe voeg je hem toe aan jouw profiel? Een paar dagen geleden, besprak ik met Tessa Rossel van Anverelle.com het gegeven van de “contact button” die je soms tegen komt bij het bekijken van instagram profielen. Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar ik was meteen geïntrigeerd. Het zag er echt geweldig uit! Bovenop de contactknop bleken er nog enkele handige tools aan deze premium-status vast te hangen. Dus ik ben beginnen graven, en ik bedacht hoe ik mijn instagram account kon omzetten naar een zakelijk account. Het......

Lees meer


Social-media-cover--afbeelding

We weten allemaal dat Social Media een sterk medium is om uw marketing boodschap over te brengen. Een van de beste manieren om uw Social Media kanalen te verbeteren is gebruik te maken van de profielfoto en coverfoto. Hebt u het verbeteren van uw Social Media kanalen opgenomen in uw marketingplan van 2016? Social media verandert continu en dient dus van kort bij opgevolgd te worden. Gebruik deze ruimte optimaal om uw producten en/of diensten ten toon te stellen. Reacties...

Lees meer


Emoji-post

Emoticon: De invloed vandaag de dag De emoticon is niet meer weg te denken uit onze samenleving, die meer dan ooit doorspekt lijkt te zijn van uitingen van emotie op Social Media. We lachen, we huilen, we zijn enorm gefrustreerd en maken daarbij dankbaar gebruik van de icoontjes, die precies datgene uitbeelden wat we voelen. Voldoende aanleiding om de emoticon eens onder de loep te leggen. 😀 – 175 jaar De eerste emoticon verschijnt al in 1841. Van de standaard lachende smiley is dan nog geen sprake, maar er bestaat een groeiende......

Lees meer


schrijfinspiratie-voor-bloggers

Des te meer je blogt, des te meer ideeën je krijgt. Alles wat je doet, elk gesprek dat je voert, elk boek, artikel of post die je leest wordt voer voor je eigen blog posts. Schrijf meerdere blog posts tegelijkertijd Veel bloggers gebruiken deze time management strategie. Wellicht heb je maar één uur per week ter beschikking om je te richten op je WebBlog. Als dat het geval is, pak dan je laptop en zoek een rustige plek op om een aantal blog posts in één keer te schrijven. Je kunt de posts......

Lees meer