FACEBOOK CAMPAGNE
KEURSLAGER STEVENS VAN DE VYVER


Over deKlant

logo-keurslager-stevens-van-de-vyver


Al meer dan 20 jaar serveert Keurslager Stevens – Van De Vyver een verfijnde selectie aan superieure vleeswaren en smaakvolle bereidingen. In hun rijkelijk gevulde toonbank vindt u een overzicht van de meest smakelijke producten, versneden of bereid in hun eigen atelier. Stuk voor stuk kraakvers, zuiver, boordevol smaak én van de hoogste kwaliteit.

Wilt u écht voluit genieten van een heerlijk belegde boterham? Of ontvangt u vanavond gasten en zoekt u een uniek stukje vlees, dat u op geheel eigen wijze kunt bereiden? Het team van Keurslager Stevens- Van De Vyver adviseert u met plezier over hun aanbod.

Aan de slag


Het opstarten van deze campagne was een hele uitdaging. Keurslager Stevens Van De Vyver is een beginnende facebookpagina. De teller stond voor aanvang van de campagne op 74 likes.

Doelstelling:
Het aantal likes overeen laten komen met de populariteit van het bedrijf in Zwijndrecht en omstreken.

Middelen:
Na overleg met de zaakvoerder werd er geopteerd om mensen aan te zetten tot het liken van de pagina door middel van iets weg te geven. We kozen ervoor om 5 fonduesets voor twee personen weg te geven.

Transactie:
In ruil voor de te winnen prijs verwachten we het volgende van de facebook gebruikers:

  • Het liken van de facebookpagina ❤️
    Door de gebruiker de pagina te laten liken neemt het vast publiek toe
  • De initiële foto liken 👍
    De foto liken zorgt ervoor dat dit in de nieuwsfeed van andere gebruikers terecht komt
  • Een vriend(in) taggen in het bericht 📌
    Taggen is als het ware aanbevelen, waardoor er interactie ontstaat
    De getagde perso(o)n(en) voelt(en) zich gecharmeerd dat er aan hem/haar/hen gedacht werd

Bekijk hier het bericht live!


keurslager-facebook

Klik op het screenshot van de campagne om een groter voorbeeld te zien.

De winnaar selecteren


Alle namen van diegene die de pagina & de foto geliket hebben worden opgeschreven op een stukje papier. Die papiertjes worden in een doorkijk-kom verzameld. Vervolgens koos een onschuldige hand (Kelly Van Den Berg) 5 gelukkigen.

Van dit alles werd een leuke video gemaakt (zie hiernaast) om de legitimiteit te verzekeren.

Resultaten:

📈Het bericht had een bereik van 9.802 personen
❤️ 370 mensen gaven een like of emotie aan het (gedeelde) bericht
👫57 keer werd het bericht gedeeld (+5 delen op delen)
🙌 Het aantal likes van de pagina steeg van 74 naar 310!
▶️ 1780 klikken
op het bericht
📷 854 fotoweergaven van het bericht




U wilt ook een campagne opstarten?

In gesprekken met klanten komt vaak de vraag naar boven waarom je überhaupt op social media zou willen inzetten.
Een vaak gebruikt ‘excuus’ is “omdat iedereen er mee bezig is”.

Is dit het geval, stop dan nu!
Het inzetten op social media zonder duidelijke richting resulteert in geklungel en kan meer schade berokkenen dan waarde leveren.

Laat het over aan Alain van webraket.
Hij weet precies wat wel en niet werkt op de social media.




Wat onzeKlanten zeggen


Wilt u een groot bereik opzetten door marketing op social media, dan is het belangrijk dat alles klopt. Uw social media profiel moet in orde zijn, uw producten moeten goed zijn en de voorraad moet altijd bijgewerkt zijn. Wanneer dit allemaal in orde is, kunt u verdere stappen ondernemen om het een echt groot succes te maken met dank aan Facebook, Instagram of Twitter.


  • Het aantal volgers op onze sociale media kanalen ging naar omhoog dankzij Alain. Nog belangrijk! Ook onze bestellingen via de webshop schoten de hoogte in!

    Ken Van Wauwe
    Ken Van Wauwe
    Eigenaar Pomade Winkel België
  • Het is een plezier om met Alain samen te werken. Zijn kennis van social media is een belangrijke aanwinst bij het verbeteren van mijn online aanwezigheid. Excellente service, vanaf het begin!

    Tessa Rossel
    Tessa Rossel
    Blogger & Eigenares Anverelle.com


Start uwCampagne vandaag!


Uw naam*

Uw telefoonnummer*

Uw E-mail*

Uw website

Hoe kan ik u helpen?

Wat is uw doel?